راهنمای انتخاب مراکز و انجام عمل تزریق ژل لب
نوشته شده توسط : کنکور نویس

باورهای غلطی در مورد تزریق ژل به لب وجود دارد که ناشی از عدم آگاهی افراد و اطلاع رسانی نادرست در مورد آن است. همواره نمونه هایی وجود دارند که بدون آگاهی کامل، برای تزریق ژل، پا به کلینیک های زیبایی گذاشته و نتیجه نهایی آن چیزی نبوده که انتظار داشته اند و بازتاب تجربه آن ها، بیشتر به این باورهای غلط دامن زده است.

این عدم آگاهی در مواردی مانند عوارضی که بعد از تزریق برای شما بوجود خواهد آمد، یا بی اطلاعی از دائمی بودن و نبودن تزریق ژل، مزایا و معایب روش ها و بسیاری موارد دیگر، بخاطر ضعف در مشاوره بعضی پزشکان بوده است یا فرصت طلبی برخی از مراکز زیبایی، که تنها اولویت آنها کسب درآمد است.

کمبود منابع کافی که بصورت کامل و بیطرفانه در مورد انواع خدمات زیبایی پوست و مو اطلاع رسانی کند، مجموعه کلینیک زیبایی و پوست را بر آن داشت که بروزترین و کاملترین مقالات در مورد خدمات زیبایی را با هدف رفع ابهامات، سوالات و نگرانی ها، نگارش کرده و در وبسایت خود در دسترس عموم قرار دهد. به همین منظور شما امکان مطالعه مقالاتی در مورد انواع روش های تزریق ژل به لب را در این وبسایت دارید.

پس اگر شما نیز به عمل تزریق ژل به لب فکر می کنید، چه این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد و چه از آن غافل شده باشید، این مطلب را تا انتها بخوانید، شاید این همان مطبی است که تصمیم شما را نهایی می کند.

تزریق ژل به لب در دنیای امروز

مرکز تزریق ژل به لب در تهران بسیار رایج شده است. شاید به همان اندازه که مردم موهایشان را هایلایت می‌کنند، رایج باشد. از این گذشته، تزریق ژل به لب بسیار در دسترس است. یعنی شما می‌توانید در برخی آرایشگاه‌ها، مطب پزشکان با تخصص‌های مختلف، شاید منزل همسایه، درمانگاه‌ها و … به لب‌های خود ژل تزریق کنید. اما باید به شما یادآوری کنیم که حجم‌دهی به لب‌ها یک عمل زیبایی و پلاستیک واقعی است و اگر به درستی انجام نشود، با عوارض و خطرات خاص خود همراه است.

مراحل انجام تزریق ژل لب

در مرکز معتبر تزریق ژل لب ندای سلامت تهران کاری که انجام خواهد شد این است که حاشیه لب های شما با بهترین مواد برجسته و حجم داده می شود، تا بتوان زیبایی صورت شما را از طریق تزریق ژل لب دوچندان کرد. اما این کار به این سادگی نیست. اولین و مهمترین خدمت ما در این روش، معرفی بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران است.

شما پس از مراجعه به مطب زیبایی ندای سلامت تهران، ابتدا طی یک جلسه مشاوره ای با دکتر تزریق ژل لب، با فرایند کلی عملیات، شیوه انجام، اقدامات لازم قبل و بعد از تزریق و عوارض احتمالی آن اشنا خواهید شد. بعد زیر نظر دکتری که از ساختمان پوست و اجزای صورت اطلاعات کافی داشته  و متخصص تزریق ژل لب است قرار خواهید گرفت. دکتر تزریق ژل لب مطب زیبایی ندای سلامت تهران محل مناسب، مقدار تزریق و قرار دادن این مواد در لایه های‌ مناسب پوستی را کاملا برای شما توضیح داده و این کار را با رضایت شما انجام خواهد داد.

 

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران

شیوه انجام:

مقدار و عمق تزریق ژل به مواد و درخواست متقاضی و همچنین میزان چین اطراف لب بستگی دارد. برای مثال یکی از موادی که در مرکز معتبر تزریق ژل لب مورد استفاده قرار می گیرد هیالورونیک اسید است. ژل هیالورونیک اسید به علت جذب آب زیاد در اطراف خود و افزایش حجم حاصل از این امر، به حجم کمتری از تزریق ژل برای تصحیح و افزایش برجستگی لب دارد. برای اطلاعات بیشتر می تواند نمونه کار تزریق ژل هیالورونیک اسید را مشاهده فرمایید.
معمولا تزریق ژل لب درد موثری نداشته و نیاز به بی حسی ندارد. اما اگر فرد نیاز به بی حسی داشته باشد محل های مورد نظر بی حس شده  و با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می شود.
در انتها کار تزریق ژل لب به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌ هایی ظریف با زاویه‌ ای‌ درست و میزان دقیقی‌ از مواد در یکی‌ از لایه‌های پوستی و یا زیرپوستی به اطراف لب تزریق می شود

دکتر خوب برای تزریق ژل

یک مرکز زیبایی خوب تنها به خاطر وسایل و تجهیزاتش شناخته شده نیست بلکه بهترین پزشکان او را مفتخر به اخذ لقب بهترین مرکز زیبایی کرده اند. پزشکانی که با علم و مهارت خود هنر پزشکی را به نمایش گذاشته اند.

برترین پزشک، پزشکی است که با بررسی بیمار تزریق کردن ژل را برای او مناسب یا نامناسب دانسته و خارج از روحیات کاری سعی در ارتباط صمیمی برای درک بهتر بیمار است. دانش پزشک به روز است و با کمک فن آوری جدید نسخه خوب را به بیمار خواهند داد.

پزشک خوب تنها به تجهیزات اکتفا نکرده بلکه دانش خود را همواره به روزرسانی خواهد کرد. درست است که پیشرفته بودن وسایل پزشک مهم است، به ویژه در زیبایی اما پزشک است که نتیجه نهایی کار زیبایی را ارائه خواهد داد.

اگر برای تزریق ژل دنبال یک پزشک خوب هستید، دنبال پزشکی باشید که از روش سینرژی استفاده کند. ( منظور از سینرژی ترکیب روش های جوانسازی است. مثلا تزریق بوتاکس، هایفوتراپی، تزریق چربی و غیره )





:: برچسب‌ها: تزریق ژل لب ,
:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: